No i Ładnie to platforma, która pomaga Polakom odmienić cztery kąty. Wystarczy zgłosić wnętrze do projektu metamorfozy - i gotowe!

W projekcie byliśmy odpowiedzialni za badania UX makiet platformy w formie Indywidualnych Wywiadów Pogłębionych. Badanie zostało przeprowadzone według scenariusza, a zadania dotyczyły najważniejszych ścieżek użytkowników. Badani dzielili się z nami swoimi przemyśleniami, emocjami i uwagami odnośnie architektury serwisu.

#NO I ŁADNIE #NO I ŁADNIE #NO I ŁADNIE
#NO I ŁADNIE #NO I ŁADNIE #NO I ŁADNIE

Staramy się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby użytkowników, dlatego zorganizowaliśmy warsztaty, które pozwoliły nam zgłębić bolączki i problemy potencjalnych odwiedzających.

CUSTOMER JOURNEY

Mapa Podróży Klienta była przydatna w określeniu touchpointów, czyli punktów styku odbiorcy z serwisem. Pozwoliła także przyjrzeć się nawykom i przyzwyczajeniom osób, które potencjalnie mogą korzystać z platformy. Na jej podstawie powstały rekomendacje projektowe odnośnie funkcjonalności i struktury serwisu.

VALUE PROPOSITION CANVAS

Business Model Canvas pozwolił określić propozycję wartości dla wybranych segmentów odbiorców. Dzięki warsztatom byliśmy w stanie zanalizować i zaproponować odpowiednie rozwiązania dla użytkowników platformy.

STWORZENIE PERSON

Aby ułatwić pracę przy projektowaniu struktur No i Ładnie stworzyliśmy personę główną - Anię oraz poboczną - Dorotę. Stanowiły one reprezentację typowych użytkowników platformy. Określiliśmy jak wygląda ich typowy dzień, jakie wartości cenią, jakie są ich obawy i zmartwienia.

CUSTOMER JOURNEY

Mapa Podróży Klienta była przydatna w określeniu touchpointów czyli punktów styku odbiorcy z serwisem. Pozwoliła także przyjrzeć się nawykom i przyzwyczajeniom osób, które potencjalnie mogą korzystać z platformy. Na jej podstawie powstały rekomendacje projektowe odnośnie funkcjonalności i struktury serwisu.

VALUE PROPOSITION CANVAS

Business Model Canvas pozwolił określić propozycję wartości dla wybranych segmentów odbiorców. Dzięki warsztatom byliśmy w stanie zanalizować i zaproponować odpowiednie rozwiązania dla użytkowników platformy.

STWORZENIE PERSON

Aby ułatwić pracę przy projektowaniu struktur No i Ładnie stworzyliśmy personę główną - Anię oraz poboczną - Dorotę. Stanowiły one reprezentację typowych użytkowników platformy. Określiliśmy jak wygląda ich typowy dzień, jakie wartości cenią, jakie są ich obawy i zmartwienia.

Zaprojektowaliśmy również szereg ilustracji, które pojawiły się w szacie graficznej layoutu. Miały za zadanie nawiązywać do identyfikacji wizualnej Salonów Agata.

odsłon*
użytkowników*

*Dane za okres 1-20.03.2022 r.

No i jest! W odpowiedzi na potrzeby Polaków dotyczące urządzania wnętrz finalnie powstała platforma, dzięki której wymarzony projekt wnętrz jest na wyciągnięcie ręki. Sam zobacz, odwiedź www.noiladnie.pl.