SOLD OUT TONIGHT LIVE SHOW
SOLD OUT TONIGHT LIVE SHOW

Jest środek nocy. Okolice 2:00. Nie czujesz zmęczenia - pasja to coś więcej. Pasja to siła napędowa.

W taki właśnie sposób nasze drogi się spotkały. Pasja do komponowania i pasja do projektowania. Każdy w życiu dochodzi do pewnego momentu, który trzeba przekroczyć, by pójść dalej. Tworzenie brandu nie ogranicza się tylko do przedsiębiorstw czy produktów. To klamra, która spina przekaz, wzmacnia charakter i świadomość swojej drogi.

Logotyp zespołu i język wizualny nawiązuje do elementów stworzenia. Symbolika żywiołów w astrologii i ich cechy osobowości współpracujące w idealnej harmonii były główną analogią do zespołu jako żywego organizmu i idei jaką prezentuje.

Album koncepcyjny inspirowany grami video i kinematografią lat ‘80

Zespół z sentymentem sięgnął do lat swojej młodości. Surowe, ciężkie riffy w połączeniu z oldschoolowymi syntezatorami wymagały vintage'owej oprawy graficznej. Zainspirowaliśmy się filmami lat 80, kasetami VHS i grami video z automatów. Projektując album oraz wizualizacje Technofilis chcieliśmy nawiązać do niepowtarzalnego klimatu systemu analogowego.

Od szkiców po premierę teledysku

Wspólnie z zespołem tworzyliśmy obraz, który już towarzyszył muzykom od etapu komponowania. Napisany wspólnie scenariusz, casting, aranż obiektów i kreacja aktorów. Wszystko po to, by najlepiej przełożyć muzykę na ekran.

Ucząc się od największych

Mając w głowie koncept albumu staraliśmy się nawiązać do kultowych filmów postapo, wpleść elementy kina noir oraz długie ujęcia i kadry wyciągnięte prosto z anime. Podczas ujęć, montażu i postprodukcji kolor stał się istotnym narzędziem by opowiedzieć tę historię bez słów. Podzieliliśmy klip na dwa rozdziały, pierwszy w charakterystycznej ciepłej, wypłowiałej barwie, drugi w stonowanych, chłodnych kolorach, świadomie wykorzystując czerwień, akcentującą grozę.

Emocje, szok, adrenalina, debiut

Projektując materiały promocyjne debiutanckiego albumu musieliśmy wejść w źródła, teksty i korzenie. Merytoryka albumu i emocje są tutaj najważniejsze. Siła przekazu ma uświadomić odbiorcy konsekwecje swoich postępowań. Mimo tego że album jest z 2018 roku nigdy jeszcze nie był tak aktualny. Wojna, bezsensowna śmierć, zmiany klimatyczne, władza. Album oddaje w pełni core, na którym opiera się zespół. Postapokaliptyczna wizja zniszczenia i zagłady, za którą odpowiedzialny jest człowiek.