O rzemieślniczym, złotym trunku, czyli identyfikacja wizualna Browaru Wiślanego.

O rzemieślniczym, złotym trunku, czyli identyfikacja wizualna Browaru Wiślanego.

O rzemieślniczym, złotym trunku, czyli identyfikacja wizualna Browaru Wiślanego.

Projekt zawierał m. in. opracowanie spójnych etykiet, piktogramów oraz kompleksowego key visuala.

Browar kraftowy miał odróżnić się od konkurencji i innych etykiet na sklepowych półkach. Każda z etykiet nawiązuje do projektu logo. Inspiracją w procesie projektowym tworzenia znaku była symbolika wody, Wisły oraz pszenicy.

Browar kraftowy miał odróżnić się od konkurencji i innych etykiet na sklepowych półkach. Każda z etykiet nawiązuje do projektu logo. Inspiracją do sygnetu była z kolei symbolika wody/ Wisły oraz pszenicy.

BROWAR WIŚLANY BROWAR WIŚLANY
BROWAR WIŚLANY BROWAR WIŚLANY

Sygnet logo pojawia się również na wizytówkach. Innym elementem identyfikującym Browar Wiślany jest abstrakcyjny pattern.

Całość tworzy spójną oprawę wizualną w minimalistycznym i wyrazistym charakterze.
No to co, zapraszamy na piwo! 😉