Projekt identyfikacji wizualnej dla fundacji działającej w ramach brandu Agata S.A. zakładał przygotowanie logo, księgi znaku oraz materiałów wizerunkowych.

Projekt identyfikacji wizualnej dla fundacji działającej w ramach brandu Agata S.A. zakładał przygotowanie logo, księgi znaku oraz materiałów wizerunkowych.

C: 0 M: 100 Y: 75 K: 4

R: 221 G: 3 B: 50

Znak fundacji łączy skojarzenia domu, drzewa oraz serca, tworząc unikalny sygnet. Kolorystyka oraz krój pisma zostały dostosowane do identyfikacji wizualnej, jaką posługują się Salony Agata.

Grafiki na bazie linii nawiązują do sposobu komunikacji polskiej firmy meblowej.

Grafiki na bazie linii nawiązują do sposobu komunikacji polskiej firmy meblowej.

I JESTEŚ W DOMU I JESTEŚ W DOMU
I JESTEŚ W DOMU I JESTEŚ W DOMU

Atrakcyjna wizualnie strategia sprawia, że Fundacja "I jesteś w domu" jest ciepło i pozytywnie pozycjonowana wśród grupy docelowej.