Wege Baby czyli opowieść o tym, jak fajne babki promują wegański kebab.

C:0 M:83 Y:81 K:0

C:4 M:2 Y:100 K:0

C:68 M:0 Y:55 K:0

C:8 M:11 Y:100 K:0

Projekt zakładał kompleksowe przygotowanie identyfikacji wizualnej wraz z opracowaniem rodziny ikon - piktogramów, które przedstawiają buntownicze, kreskówkowe postaci. Każda z nich wyraża inne emocje, a wszystkie łączy zastosowanie kształtów zbudowanych na bazie okręgów.

Projekt zakładał kompleksowe przygotowanie identyfikacji wizualnej wraz z opracowaniem rodziny ikon - piktogramów, które przedstawiają buntownicze, kreskówkowe postaci. Każda z nich wyraża inne emocje, a wszystkie łączy zastosowanie kształtów zbudowanych na bazie okręgów.

Zaprojektowaliśmy również opakowania utrzymane w charakterze marki, oferującej wegańskie produkty.

Opakowania cechuje minimalistyczny design, a ich celem było nawiązanie do identyfikacji Wege Baby. Do każdego z produktów został przypisany dedykowany ‘stworek’, który w niebezpośredni sposób łączył się z komunikacją marki.

Zaprojektowaliśmy również opakowania utrzymane w charakterze marki, oferującej wegańskie produkty.

Opakowania cechuje minimalistyczny design, a ich celem było nawiązanie do identyfikacji Wege Baby. Do każdego z produktów został przypisany dedykowany ‘stworek’, który w niebezpośredni sposób łączył się z komunikacją marki.

Całość komunikacji i oprawy graficznej jest spójna, wyróżnia markę na tle innych miejsc z jedzeniem ‘take away’.

Logo oraz pattern znalazły miejsce na wszystkich materiałach promocyjnych marki. Sprawiliśmy, że brand szybko zapada w pamięć potencjalnego klienta, odróżnia się od konkurencji, zwraca uwagę.
I o to chodziło!