No i Ładnie to platforma, która pomaga Polakom odmienić cztery kąty. Wystarczy zgłosić wnętrze do projektu metamorfozy - i gotowe!
W projekcie byliśmy odpowiedzialni za badania UX makiet platformy w formie Indywidualnych Wywiadów Pogłębionych. Badanie zostało przeprowadzone według scenariusza, a zadania dotyczyły najważniejszych ścieżek użytkowników. Badani dzielili się z nami swoimi przemyśleniami, emocjami i uwagami odnośnie architektury serwisu.
Staramy się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby użytkowników, dlatego zorganizowaliśmy warsztaty, które pozwoliły nam zgłębić bolączki i problemy potencjalnych odwiedzających.
CUSTOMER JOURNEY
Mapa Podróży Klienta była przydatna w określeniu touchpointów, czyli punktów styku odbiorcy z serwisem. Pozwoliła także przyjrzeć się nawykom i przyzwyczajeniom osób, które potencjalnie mogą korzystać z platformy. Na jej podstawie powstały rekomendacje projektowe odnośnie funkcjonalności i struktury serwisu.
VALUE PROPOSITION CANVAS
Business Model Canvas pozwolił określić propozycję wartości dla wybranych segmentów odbiorców. Dzięki warsztatom byliśmy w stanie zanalizować i zaproponować odpowiednie rozwiązania dla użytkowników platformy.
STWORZENIE PERSON
Aby ułatwić pracę przy projektowaniu struktur No i Ładnie stworzyliśmy personę główną - Anię oraz poboczną - Dorotę. Stanowiły one reprezentację typowych użytkowników platformy. Określiliśmy jak wygląda ich typowy dzień, jakie wartości cenią, jakie są ich obawy i zmartwienia.
CUSTOMER JOURNEY
Mapa Podróży Klienta była przydatna w określeniu touchpointów czyli punktów styku odbiorcy z serwisem. Pozwoliła także przyjrzeć się nawykom i przyzwyczajeniom osób, które potencjalnie mogą korzystać z platformy. Na jej podstawie powstały rekomendacje projektowe odnośnie funkcjonalności i struktury serwisu.
VALUE PROPOSITION CANVAS
Business Model Canvas pozwolił określić propozycję wartości dla wybranych segmentów odbiorców. Dzięki warsztatom byliśmy w stanie zanalizować i zaproponować odpowiednie rozwiązania dla użytkowników platformy.
STWORZENIE PERSON
Aby ułatwić pracę przy projektowaniu struktur No i Ładnie stworzyliśmy personę główną - Anię oraz poboczną - Dorotę. Stanowiły one reprezentację typowych użytkowników platformy. Określiliśmy jak wygląda ich typowy dzień, jakie wartości cenią, jakie są ich obawy i zmartwienia.